1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості
п'ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
2. Не перевантажуйте учнів надмірними
за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки
учня, гігієнічних вимог віку.
3. Стежте за темпом уроку — високий
темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
4. Налагоджуйте емоційний контакт з
класом.
5. На засіданнях методичних об'єднань,
класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного
режиму, критеріїв оцінювання).
6. Продовжуйте розвиток та формування
ключових компетентностей дітей.
7. Налагоджуйте емоційний контакт з
батьками школярів.
8. Ніколи не використовуйте оцінку
як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх,
сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
9. Фіксуйте позитивну динаміку в
розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу
сьогодні і вчора).
10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу
класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і
«мінуси» у своїй роботі.
11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за
контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з
урахуванням особистісних досягнень кожного учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар